Kahramankentli 1 günlük taze anneyim bebeğimi sık sık emzirmeye çalışıyorum ama iki göğsümü de 7-8 kere çekip bırakıyor hep dün saat 4 de doğdu bu saate kadar 3 bez değiştim dolu dolu yapmıştı üçüne de acaba yeterli mi sarılık olmasından korkuyorum yardım kızlar
Aysenturnaaa Kahramankentli siz sıcak duş alın bol bol süt kanallarinin açılmasını sağlıyor. boza da çok güzel süt yapar görümcem şimdi solgarin süt yapıcı bı hapını aldı oda sütünü fazlalastirdi. birde belli saat aralıklarında emzirirseniz bebeğiniz daha kaliteli emer
Busbus58 Kahramankentli bezini doldurduysa çok iyi canım bende 11 günlük anneyim . Sen bol bol emzir bebeğini bol su iç rezene papatyam tüket dut kurusu ve medine hurması ye. Dur kurusu bebeğinin gazını alıyor ve kaliteli süt yapıyor
[silindi] Kahramankentli cok sık emzirme iyice acıksın o zaman douana kadar emer inşaallah bezide doluyorsa bence doyuyodur ya cildinde sararma varmı gözlerinde fln
BurcuLice Kahramankentli kaka yapıyorsa bence doymaya başlamıştır yani zaten yeni doğduğunda midesi ne kadar ki sütünün gelişini takip et sen emzir sık sık sarılık olmaz anne çayı alabilirsin süt yapan duş alabilirsin yemeklerinde kimyon kullan bol bol su iç boza içebilirsin bunlar sütünü arttırır canım ☺️ Ay darısı bizim başımıza 🥰
Taze-Anne28 Kahramankentli tecrübem yok ama yardımcı olabileceğim taze bilgilerim var :) gebe okulunda şöyle anlatıldı ilk 1 hafta bebek kilo kaybeder sonra almaya başlarmış. Ayda yaklaşık 400-500 gr alıyor günde 5-6 kez çiş yapıyorsa bebek doyuyordur. Birde ilk doğduğunda midesi kiraz kadarmış o yüzden çok emmesini beklemeyin bence :) birde emzirme eğitiminde bir göğüs tamamen inene kadar öbürüne geçirmeyin deniliyor çünkü arkadan gelen süt yağ ve protein bakımından zengin ve bebeğe kilo aldıracak sütmüş. 15-20 dk bir göğüsü emmesi gerekiyor aklınızda bulunsun. 😊