EgeAlya biokadin sentetik bir tiroid hormonu o ilaç başka bişey değil sende olmayan hormona takviye yapıyor takviye edici vitamin gibi düşün o yüzden normal işleyişine döndüğü için vucudun değişir başka bişey olmaz 2 arkadaşım kullandı bebeği maşaallah sapasağlam. Diğer arkadaşımın tiroidi yoktu ameliyatka aldırmıştı tamamen hormon kullanarak sağlıklı bebek sahibi oldu.
Mom092 biokadin hayir bi yan etkisi yok bende kullandim gebeligim boyunca hatta dogumdan sonra 40 gun daha kullandim
kurtaricimelekk biokadin ben kullanıyorum canım benim 24 hafta da çıkmıştı tiroidim 4lerdeydi tam hatırlamıyorum sonrasında bir ay kullandım şuan 2 lerde tiroid seviyem. Doğuma kadar kullanmam gerektiğini söyledi doktorum ama bı yan etkisini görmedim hiç bana
biokadin Mybabyys stressiz hayatı kimin var ki ailemden uzak bi şehir de yaşıyorum en zoru o oluyor . Birde ben bebeğimi düşürdüm 3-4 ay önce. O yüzden bir bebek bana iyi gelecek inşalalh 💕
Emosss35 biokadin ben 8 ayı aşkındır kullanıyorum 2.92 cikmisti referans degeri gebe kalmak isteyen ve gebelikte 2.50 altinda olmasi gerekiyormus 12 haftalik hamileyim her ay duzenli troid bakiliyor hamilelikte yukselmesi risk ilac sayesinde 1.40 civarinda suan hic bir yan etkisi yok sabah ac karnina iciyorum 1 saat sonra kahvalti yapiyorum hic merak etme cunku troid yuksekligi gebe kalmayi engelleyebiliyor
biokadin Emosss35 şaka gibi gecen ay da 3.11 di bu ay 6.39 inanmak güç olsada gebelikte düşünüyorum sen başta kaç mg kullandın birde hemen fayda ediyor mu acaba.?
SERNUR biokadin ben kullanıyorum ilk başta yarım olarak kullanım daha sonra tam içmeye başladım. Nasıl içiyorsunuz acaba. Ben kahvaltıdan yarım saat önce alıyorum. Yaklaşık 3 senedir kullanıyorum
biokadin SERNUR arkadaşım da yarım almış sonra tam ama doktor bana öyle birşy demedi . Her sabah aç karnına 1 tane yutuyorum sizin tsh kaçtı .? İlkinde
SERNUR biokadin 5.5 du ilk başladığımda sonra 2.3 gibi oldu ama hamilelik döneminde artmıs doktorum doguma kadar tamm kullan ondan sorma tekrar tahlil yapar duruma göre bakarız dedi. Düzenli olarak baktırıyorum ben ayda 1
Emosss35 biokadin yok canim hemen etki etmedi 1 ay duzenli kullandim tekrar baktirdim ozaman dusmustu ama seninde dedigin gibi cok tehlikeli bi rahatsizlik aniden yukseliyo ilac icerken benimde aniden yukselmisti bide gebeligimin baslangicinda doktorum hemen dahiliye doktoruna sevk etti ilacim yukseltildi sonra düzene girdi suan 1.40 0.25 mg devam ediyorum ama her ay aksatmadan troid baktirmam gerek
Neslihanbew biokadin ben gebelikte kullanmaya başladım ilk 1 ay ciddi açlık hissi verdi ama oda geçti başka hiç bir yan etkisini görmedim
Bsmlh biokadin tabı benım degerım 55 binlerdeydı çok cektım hala inmedi mg ama tiroidin güzel gidiyor korkmayın sakın kullanın
busegrr biokadin şuan 5+1′deyim ve dediğiniz ilacı kullanıyorum, doktor ilaç kullanmazsak ve düşürmezsek bebeğin gelişiminde yan etkilerini görebiliyoruz demişti, gelişimi için bizim o ilacı kullanmamızın faydası varmış zararı yokmuş☺️
busegrr biokadin ve daha öncede kullanmıştım ilerlemeyen bi gebeliğim vardı o sırada içmiştim, 1 ay sonra değerim düşmüştü ilacı kesmiştik