Kızlar 38+1 haftamdayım sukür cok rahat bir hamilelik gecirdim sona 2 hafta kaldı oğluma kavusmaya suan 3300 gr catı kontrolümü özelde yaptırdım ama normal doğuma hiç musait değilmiş beni cok zorlarmış kemik yapım
sezeryan dedi devlete geldim ordaki doktorda 40 haftaya kadar biz bekliyoruz dedi bende devlete yapacam tabi beklicem su falan gelmezse bir sorun olmazsa 40+1de 1 nisan sezaryana gün alıcam rabbim bütün hamilelere annelere yardım etsin inşallah 😘🤲