sumeyye60 Özellikle erkek çocuk anneleri kaçıncı haftada doğum yaptınız? Çok merak ediyorum. 38+4′teyim. Oğlum olacak inşallah.
E-G-C sumeyye60 37.haftama girdim 37+6da yani 38de zorunlu sezaryenle (skolyozum olduğu için) kavusucaz insallah oglumla 24 mart carsamba sabahı randevumuz alındı 🤗