nurkse Kızlar çok fazla yazdım farkındayım ama içim kıpır kıpır. Klomen ve çatlatma iğnesi kullanan var mı neler yaşadınız bilgi verir misiniz.
Sumeyyee54 nurkse Ben klomen ve çatlatma iğnesi sayesinde gebe kaldım. 7 haftalık şuan inşallah rabbim sizlere de nasip eder 🧡
whitedream nurkse iğneden 36 saat sonra ilişki oluyo gün aşırı devam ediyorsun kasıklarda ağrı olabilir.12 günden önce test yapma pozitif çıkıyo çünkü iğnenin etkisiyle canım.ben 3 defa denedim gebelik olmadı eşimde de bende de hiç bir sorun yok kist yaptı ama adetle atılıyo
Hilal97_ nurkse 2 ay kullandım canim ilk ay aşırı uyarıldı icin kist oluştu ve zor gecti tutmadı ikinci qt daha dozu az aldim klomeni ilişkiyi igne gunu 32 ve gun aşırı denedim cok sukur tuttu suan 12 hastalığım allahim isteyen herkese nasip etsin içinde sahada inşallah 🙏
Umutduru Deletedmom_9 Ben de Salı günü olacağım iğneyi adetin 5.gününden itibaren de 5 gun femera kullaniyorum tabi ek olarak da dekorzt ve coraspirin
nurkse Sumeyyee54 Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. İnşallah benimki de tutar bugün klomenin 2.günü haftaya salı iğnem yapılacak dua eder misiniz
kyzstc Sumeyyee54 merhaba, tebrik ederim. çatlatma iğnesi sonrası herhangi bir belirti oldu mu? göğüs ağrısı vs gibi.
gamzelinaz Ben klomen denemiştim ama sanırım yanlış yönlendirildim ve hiçbir etkisini görmedim. İki ay kullandım. Ama sadece kullandım, ardından iğne, kontrol VS hiçbirsey yapılmadı. Olmasi gereken ne acaba? Deneyimli varsa aramızda yazarsa çok sevinirim
aeh gamzelinaz klomen bittikten bi iki gün sonra kontrole gitmeniz gerekiyo yumurtaların durumuna göre ya kendi çatlasın diye bekleniyor veya iğne veriliyor. Kontrole giderseniz iyi olur kullandıktan sonra
seda_00 gamzelinaz canım 1 hafta klomen kullandım sonrasında çatlatma iğnesi oldum ve 12 saat sonra ilişkiye girmemi söyledi doktorum çok şükür işe yaradı bir senelik hasretimiz son buldu 4 aylık hamileyim şimdi
aeh ilk kızımada klomenle hamile kaldım, şuan tekrar klomenle hamileyim canım. İkiside ilk seferde tuttu seninde hemen tutar inşallah
gamzelinaz aeh bana geçen sene Dr vermişti. Ama sonrasında hiç muayeneye filan çağırmadı. Biz de bekliyoruz ki hamile kalayım ama yok. Sonra vazgeçtik. Aylar sonra da kendiliğinden hamilelik oldu
Umutduru nurkse Canim merhaba.Ben de sali gunü vurulacağim iğneyi inşallah bir aksilik çikmazsa brn femera kullaniyorum
nurkse Deletedmom_9 evet benimde ilk denemem 11 aylık evliyim evlendiğim günden beri korunmadık. 2.ayında doktora gitmeye başlamıştık.
Sumeyyee54 nurkse ben 130 tl vermiştim dualarım seninle canım benim inşallah mutlu haberini bizlerde alırız 🧡