Haticeyn Doktorum camlica hisar ve çengelköy medivya hastaneseyle anlasmali oldugu soyledi ikisi arasnda kararsizim hic bir bilgim de yok bu hastanelerde doğum yapan memnun kalan varsa lutfen yardimci olabilirmisiniz
glnzem Haticeyn medivia çalıştığım şirkete çok yakın. Arkadaşım orda doğurdu ama 2 yıl önce şuan nasıldır bilemem. Çok büyük bir hastane değil. Hisar hastanesine de bugün ilk defa gidicem bende orda doğum yapmayı düşünüyorum bakalım bi odalarına doğumhanesine falan bakıcam bugün memnun kalırsam devam ederim
glnzem Haticeyn aaa masAllah 🥰 ben kontrole gittim hastane gayet temiz ve personeller Güler yüzlüydü. Ben hastaneyi beğendim ama doğumhane dolu olduğu için giremedim. Hastane odaları da aynı şekilde doluydu diye alamadılar bir sonraki kontrolümde gösterecekler