Damlladamlla Kızlar 33. Haftamdayım bebeğim bir hafta boyu önden gittiğini söyledi siz böyle bi durum yaşadınız mı doğum yapan anneler gerçekten boyu uzun mu oldu bebeğinizin
Gzd_ Damlladamlla 54 cm doğdu kızım ve şuan bir yaşında hep boyu önden gitti yaşıtlarından da uzun ay olarak önde olanlardan da o yüzden patikli birşey almayın tavsiyem 😁
Esosun Damlladamlla ay ben de şuan onu yaşıyorum ama normale döneceğini tahmin ediyorum 31. Haftada 44-45 cm idi bakalım nasıl doğacak inşallah aldığım kıyafetlere sıpar😂 bide ben sadece yenidoğan aldım bilerek diğerlerini gidip seçerim diye 🤷🏼♀️😁
Bsmlh Esosun ben dün boy sormayı unuttum nasıl hesaplarım canım 31 H benımde sevıncten unuttuk drla bunu konuşmayı🥰
Bsmlh Didem34 onda yazmıyor fl dediler ama laçka çarpılıyor onu bilmiyorum renklide de yazmıyor ben 2 şekilde görüyorum hep dr makınesı 4d ama
Mervemercan Damlladamlla anne baba uzunsa uzun olması sürpriz değil dedi Dr umuz biz 24. Cü haftadayız 2 hafta önden gidiyor eşim 1.97 ben 1.70 😂😂