26+1 💜 bu günlere ne çabuk geldik diye düşünüyorum hep . Bebeğimin kıyafetlerini, bezini, bakım eşyalarının hepsini hazırladım. Beşiği kaldı ve kendi alışverişim kaldı. Mayısa kadar onları da hazırlayıp kıyafetleri yıkayıp ütüleyip hastane çantasını hazırlamayı düşünüyorum 💜