20+5 im bende 21 olduk :)
Henüz hiç ama hiç bişey almadım :)
İlk doz aşımı vurulmuştum, ikinci dozu 10 gün sonra inşallah
8 kilo almışım, doktorum şuanlık çok almışsın dedi.. Bebek cok kilolı değil çünkü..
Bakalım neler olcak :) 3 hafta sonrada detaylım var.. Sanırım gebelikte en korktuğum şey o gün :)