İlki negatif diye umutsuzluk kaplamş sizi ama asıl etken umutsuz olmak canm..
Lütfen pozitif ol… Bende prograf kullanmıştım merak etme hiç bir zararı yok..
İlkinin negatid olması bdaha negatif olacağı anlamına gelmiyor..
Anestezisiz oldum bende.. Ne bi acı ne bir ağrı.. Meleğimin gelişini saniye saniye izledim
Ekrana bak ve sadece dua et.. Lütfen pozitif ol..
Pozitif, pozitifi çeker.. Dualarımız seninle 🙏