Busehnm Yasinimm bebegimin şartları nasil istiyorsa öyle doğacak insallah ne kendimi ne onu riske atmak istemem.
yesilkahve Normal istiyorum ama zamanla ne olur bilemiyorum. Sezeryan senin kendi tercihin mi yoksa doktorun mu önerdi, tam olarak hangi haftalarda netleşiyor doğum şekli merak ediyorum da