Hayalizlerim 29.haftadayım ilk kez burun kanaması yaşadım bir zararı varmıdır ? Uyuyordum burnum kanayınca uyandım
Kdk Hayalizlerim henüz yaşamadım ama dün forumda hamilelikte burun kanamalarının doğal olduğunu okumuştum. Telaşa kapılma canım olabilecek bir durummuş 🌸
Busehnm Hayalizlerim ben de 29 haftaligim hamileligimin basindan beri malesef burun kanaması yaşıyorum doktorum bebege herhangi bir zararının olmadığını söyledi cokcraahtsiz olursan KBB ye gidebilirsin dedi ,hormon yukselmelerine bağlıymis