glnzem Emybl bende 28+4 teyim benimde karnım ağrıyor özellikle de geceleri. Bugün kontrolüm var doktora soracağım bakalım
Emybl Krizantem_ Ezg19 glnzem Burcuseyy glnzem Serapveminikleri hepimiz yasadıgımıza göre inşallah normal bir durumdur diye düşündüm 🙄 kontrolüme 2 hafta var henuz soramam doktora ama soran olursa bizi aydınlatırsa bu postta
Serapveminikleri Emybl benim haftaya kontrol cnm eğer sorun olmasa 1 hafta erteleme gibi durumum var gidersem kesin yazarım 🙏
Ozgecobann Bende 27+4teyim ara ara bendede.oluyor , bide 2 gun cok hareketliyse 2 gun sakin oluyor yasayan varmi acaba
Cemrece Ozgecobann Ben de 27+2 yim aynen ben de oyle canim bi gun nerdeyse hic uyumuyo o kadar hareketliki.. Bi gun de cok sakin oluyor normal demekki
Cansuve Ben de 26+2 yim, bugün biraz yürüdükten sonra adet ağrısı gibi karın ağrısı başladı, eve gelip dinlenince geçti :/ umarım normaldir. Buarada evet bebek hareketleri bazen aktif bazen de uyku modunda ..
Mehtap-m Ben de 27 haftalığım kasıklarıma ağırlık var gibi bi ağrı var hareketleri de yavaş gibi haftaya kontrolüm var biraz telaşlanmadım değil