Civciv_geliyor1 akıntın ne şekilde devam ediyor. ben de 4+1 hamileyim geçen gece tuvalete kalktım günlük pedim komple kahverengi akıntıydı. bir önceki hamileliğimde doktorum kırmızı ve sürekli bir akıntı olmadıkça panik yapma demişti. sabah kalktım devamı gelmemiş ama dün gece yatmadan tuvalete girdim bu defa kıpkırmızı kan gelmişti. şimdi hastaneden geldim proluton depot iğne yaptı. kan verdim beta hcg için sonucu bekliyorum. progeston zaten kullanıyordum. çok moralim bozuk keşke dünden gitseydim belki kanamaya dönmezdi😢
bence sen de ihmal etme ilerleyip ilerlemeyeceğini bilmiyorsun sonuçta