Merhana, ben 3 ay arayla 2 kere kimyasal gebelik geçirdim. Dün bi doktora gittim rahim filmi ve kan pıhtılaşma testi istedi. Eşim baktırmıştı o normal çıktı çok şükür. Bu testleri yaptıran oldu mu? Doktor moralimi bozdu biraz çok üzüldüm. Testleri devlette yaptırmam zor randevu yok özeldede çok fiyat söylediler. Başına böyle bir şey gelip hamile kalan var mı? Yaptırmalı mıyım testleri