Jrhazar gebelik için çektirdim gebe kalmadım yani şöyle oldu ben Ocak 27 de hsg çektirdim 14 şubat ağrıdan ve mide bulantısından acile gittim kistim olduğu öğrendim ankaradaydım o sıra sonra doktorumu aradım yumurta kistidir adetle atarsın dedi o ay kardeşim yoğun bakıma yatırılmıştı kalp krizinden üzüntü den yumurtam şişmiş çatlamamıştı kist olmuştu sonra günümde adet oldum attım kisti bu ay da ovulasyon dedi denedim yumurta takibi için adetime 3 gün var bekliyorum 🤷♀️