Smanrsmsk61 haydibakalim hep yorgunum bel ağrısı hiç geçmiyo ve her saniye ağlayacak gibiyim iştahım desen o zaten hiç yok ama midem de bulanmıyor nedir anlamıyorum
sacmalamakizim haydibakalim ben istahsizdim hic bulantim olmadi 14. Haftamda kesildi istahsizlik simdi gercekten balayindayim sanki 🤗😀
Acelya21 Baş ağrım kesildi sadece beden eğitimi öğretmeniyim çok yoruluyorum şu corona zamanı ilkokuldan ve metrobüse binmekten korkuyor özel sektörden nefret ediyorum sanırım endişeli 18. Hafta başındayım
esmckr 17+ 4 üm bulantilarim hafifledi çok şükür fakat kasık ağrılarım ve batmanlarım devam ediyor sizde böyle bir durum varmı arkadaşlar 3 gündür hissediyorum bebişimi sizde hareketlenmeler nasıl icerde 🙂
Nvkdkdkd esmckr biz de hissediyoruz özellikle sabahları sırt üstü uyuduğumda elimi bıraktığımda vuruşlarını hissediyorum . Benim de kasıklarımda ağrı oluşuyor dün sol kasık bugün sağ birden başlıyor uzuyor sonra geçiyor .siz hareketlerini en çok nerede hissediyorsunuz