Bulantıdan neler çektim neler. 5.haftamdan 14.haftaya kadar iki günde bir serum takılıyordum, kullanmadığım ilaç kalmadı hiçbiri fayda vermiyordu içtiğim suyu dahi kusuyordum. Günde dört kez prilam içiyordum fayda vermiyordu serum az da olsa iyi geliyordu iki gün idare edebiliyordum en azından. Şimdi 26.haftadayız hala prilam içiyorum şimdilerde fayda veriyor en azından 😄 doktorundan prilam isteyebilirsin çoğu kişide işe yarıyor. Patlamış mısır yiyebilirsin ama sen patlatma kokusunu alma yani, ya da direk Gong ye ben şimdi bile sabah bulantılarım yüzünden Gong atıştırmalık yiyorum ki bulantım hafiflesin 😄 zencefil çayı fayda veriyor diyorlar bende işe yaramadı ama doktoruna danışıp dene istersen