1tazeanneeeeee Kizlar ben 4+1 hesaplamaya gore tabi idrarda hastane de idrar da öğrendim gebeliği kan vermedim hiç ama tereddütteyim acaba hastane idrarda öğrenip sonra landa çıkmayan varmı bide acaba kese gozukurmuuu
Nesliii06 1tazeanneeeeee bence kan şart yani vermeniz gerekir kese içinde 5+0 olunca giderseniz gözükür☺️
gurbetaltnts @1tazeanneeeeee 1tazeanneeeeee Merhaha gözükme olmayabilir ben 4+6 kese gördüm ama Beta hcg değerlerim yüksekti☺️
Busehnm 1tazeanneeeeee saglik ocağına gidip kan verin 6 hafta olmadan doktora gitmeyin ben öğrendiğim gibi gttim 5 haftalık dedi haftaya bir daha gel dedi :)
Bdf Kan ver bence bildiğim kadarıyla beta hcg değeri 6000 ve üzeri olduğun da karında gözüküyor kese 1500 ve üzeri olduğunda ise alttan bakılınca gözüküyor kan verip bir takip yapmanı öneririm gerçi kişiden kişiye değişiklik gösteriyor
2pati1baby 1tazeanneeeeee kan testinizi verin değerlerinizde çok önemli artış yaşanıyor mu, bakılması gerekir. Strese girmeyin 5 haftalık olduğunda görünür.
Denizyildizii 1tazeanneeeeee kan tahlili ister doktor yaptırmalısın. İki gün sonra tekrarla iki kat artması beklenir. 6. Hafta doktora gidersen keseyi de bebeğide görürsün. 5. Hafta erken oluyor. Beklemek biraz zor ama yapıcak yok🥰
132025 1tazeanneeeeee ben az önce geldim doktordan 6+0tam bilerek bekledim kesem gözüktü çok şükür bebekte oluşmaya başlamış bi önceki gebeliğim de 5.haftada gitmiştim nokta gibiydi kese kaybettim onu malesef 6yı beklersen daha iyi olur