ipekkaran bende 14 haftalık hamileyim, dün öğrendim bebeğimin birinin plesantadan kaynaklı kanamadan dolayı suyu azalmış,(benim gebeliğim baya kanamalı geçiyor) ve bir hafta da geriden geliyor ultrasonda bakınca o kadar suyu az görünüyor ki sıkışıp kalmış sanki… ama kalbi çok iyi atıyor. Doktor bakamadı bile detaylı olarak gösteremedi bize.. ve olumlu şeyler de söylemedi
hiç. İki hafta sonra gelin yine bakalım dedi. Şimdi ne yapacağımızı bilmiyoruz. Çok şaşırdık.Sizin bebeğinizin kalp atışı nasıldı?