Benimde tatlikom önde basından beri iki hafta hemde tüp bebek oldugu için tarihlerin karsıma durumuda yok seker de cıkmadı bazen genetik olabiliyor. 33 te benimde 2500 küsür çıktı. Zaten zorunlu sezaryen olacaktım etkilemedi bu durum. Ama önde gitmesi yaptığı baskı arttıgı için zor oluyor erken gelebilir dedi doktor. 38 e kadar gelmez insallah🤲🤲