Nasipse oğlumuz olacak. Ben kendi babamin adini yaninada ek isim koymak istiyorum.
Mehmet (babamin adi) Mehmet emir olabilir dedi esim. Sizce babamin adini koymalimiyim? Seslenirken mehmet emir yada mehmet x demicem direk emir derim mesela.. siz olsaniz napardiniz? Babamin annemin haberide yok onlara demedim kesin olmadan 🙄🤷🏼♀️