Merhaba arkadaşlar. 38+3deyiz. Bebeğim 2 hafta önden gidiyor, hem kilo olarak hem kafa büyüklüğü olarak. Hala kanala da girmedi. Sancı yada başka bir belirti de yok. Doktorum bu şekilde olursa seni 39 da alırız dedi. Kanala girmesi için neler yapılmalı, bu şekilde olup normal doğum yapaniniz var mi?