Belgincn yanlış anlamayın kesinlikle öyle yadırgamak için sormuyorum herkes öyle ha diyince kalkıp gidemiyor hastaneye falan ama sağlık ocakları genelde evlerimize yakın oluyor mahallede yani en azındna gidip kalp atışlarına baktırabilirsiniz, 1 hafta beklemek için bana çok fazla geldi. Bunun stresi bebeklere bile yansır yani. İnşallah bir sorun yoktur sağlıkla alırsınız kucağınıza bebişleri🥰