Semrakrbck Kızlar bebek deterjanı ne aldınız ve sleepy bez 2 numara aldım ama gözüme küçük geldi 3 numaramı alsam 2. Paketi
Beyzabuglem Semrakrbck benim bebeğim 18 gunluk erken doğduğu icin şuan 3 kilo sleepy 2 numara tam oluyor
Omerhatice Semrakrbck ben duru sabun tozu aldım deterjan olarak oglumdayken kizimdada onu alicam nasipse oglum 3.500 kilo idi 2 numara aldım 3 haftada kadar kullandık 4. Haftada 3 numaraya geçtik canm bu bebegimde doktoe biraz önden gibi gidiyor abisi gibi olur muhtemelen dedi bundada 2 ile başlıca nasipse
Beyzan Semrakrbck yok artık siz en son ne zaman küçük bir bebek tuttunuz acaba 😃 bebeğe doğduğu anda Eğer çok iri bir bebek değilse 2 no büyük gelecektir oğlum 3600 doğdu 1 no kullandık 2 paket kadar. Bezler belden değil boydan uzuyor 3 no çok rahatsız eder.
senakhrmn Beyzan Ay başlardaki yorumları okuyunca eyvah demiştim 🙄😅 benim oğlumda muhtemelen 3.200 falan doğacak diye tahmin ediyorum bende 1 adet 1 numara sleepy bez almıştım 40 lı olan pakette in ,rahatlıkla kullanabilirim inşallah 😇
Birmom Beyzan ya bende sasirdim çünkü ben 60 li 1 numara aldim sleepy bio aldim iyi gelirse devam edicem
Hatice68 Semrakrbck sleepy yeni doğan aldim 1 numara 2.5 kilo yaziyo ama diğer bezlere oranla küçük gerçekten insallqh olur indirimdeydi kaçırmayalım dedik 210 adet 100 tl falandı
bukabu yenianneyenibaba1 benimde doguma son hafta kaldı 3250 dogcak sanırım sleepy 1 no aldım olur diye iyiki gördm yorumunuzu:) korktm vala :)
Tunazeyneb Bebeğim 3 kilo doğdu 1 aydır sleepy 1 numara kullanıyoruz 210 tane bitmek üzere ve küçük de gelmiyor 1 ay daha kullanılabilir bile bende küçük diyenleri anlamıyorum nerden sıkıyor ki bebeği
Semrakrbck Tunazeyneb bende yorumlara göre bir paket 2 numara aldım şimdi alacam yedekte 3 mü alsam diye gözüme de küçük geldi
bukabu Tunazeyneb bende yenidoğan icin 1 numara aldım oğlum olcak 3250 fln dogar maks, nasıl olmazki 1 numara kime oluyor yenidoğana olmuyorsa yorumları okuyunca korktm valla
Busra34ybg Semrakrbck ben her ihtimalle karşı 1 paket 1 numara 1 paket 2 numara aldım bebeğin kilosu anne karnında hesaplandığı gibi çıkmayabiliyor diyor herkes doğduktan sonra biraz sönebiliyormus o an sıkıntı çekmektense bulunsun her ihtimalle karşı
Beyzan senakhrmn bir bebişte ilk günler 3-4 saatte bir bez değişiyor 40 li paket en fazla 1 hafta gider elinizde kalmaz en güzeli az almak. Sağlıkla gelsin bol bol kaka çiş yapsın inşallah 😃
Kuzuveannesi Semrakrbck 4500 üstü bir kiloda doğmayacaksa 2 numara bile büyük doğduktan sonra zaten şişliği iniyor bir miktar zayıflıyor bebekler 1 numara bir ay rahat kullanılır 😊 ben deterjan olarak bingo oksijen sıvı aldım toz deterjan kalıntı yapıyor ve alerji oluyor yumuşatıcıda kullanmayacağım ütüleyip kullanacağımız için zaten yumuşuyor ve parfümlü oluyor sonuçta yenidoğan bebeğin ihtiyacı yok parfüme kendi daha güzel kokuyor 🥰
Cicilibicili Semrakrbck yenidoğana sleepy 2 numara oluyor canım. 3 büyük olur. Bebek deterjanı olarak duru granül kullanıyorum
Semrakrbck Bide geçen e bebekten uni babynin sıvo deterjanını aldım bugün bebişin kıyafetlerini yıkayacam inşAllah kokusu çok hoşuma gitti başka aklıma gelmedi marka olarak
Kuzuveannesi bukabu olur tabi 😊 ben yeni doğan 1 numaradan 4 paket aldım 😂 slepy canbebe iki marka hoşuma gidiyor