koala06 Beyza12345 Benim gittiğim hastane ksbul etmiyor tek bi refakatçi kalabiliyor sadece ziyaretçi yasak
Nadiye123 Beyza12345 bizim hastane alıyor geçenlerde hastanede yattım 1 gün.. 5 yaşındaki kızımla eşim kaldı yanımda Bi sıkıntı olmadı. Doğumda da aynı şekilde kalacaklar. Çünkü kızımı bırakacak yerim yok mecburuz.
Kuzuveannesi Beyza12345 devletler kabul etmiyor diye biliyorum özellere zaten basıyorsun parayı istediğini yapıyor 😂
mothers_baby2021 Kuzuveannesi her hastane aynı değil maalesef :( bende özel hastaneye gidiyorum ama kontrole bile zor aldırıyorum eşimi içeri 😂
Kuzuveannesi mothers_baby2021 😂 iyi yine alıyorlarmış bak 😂 bizimkinde bırak zorla kontrolde adamı içeri sokmayı hastanenin kapısından içeri sokmuyorlar 🤪 doğumda bile almıyorlar bi bayan refakatçi o kadar eve gidince adam bebeği görüyor 😣