bb1509 2 kedim var. Benim tehlikeli derecede çıktı sonuçlarım aile genetiğimde, babam kedi tüyünden akciğerinin yarısını aldırdı ve kedilere oldukça duyarlı. Doktorum bu durumun normalde değil ama hamileyken bağışıklık sistemimin tamamen çöktüğü için kendimi ve bebeği korumam amaçlı bu şekilde önerdi. Bilmiyorum kafam çok karıştı. 2 farklı doktorda aynı şeyi söyledi. İlerleyen haftalarda alerjiye bile dönüşebilir yada normalde kedi tüyü yuttuğumda zarar vermese de hamileyken kedi tüyünün bücudumda birikebileceğini ve vücudumun bunu atamayacağını söyledi. Kafalar karışık tabi bizde. Kendimi bildim bileli çok ufak yaştan beri hayvanların her türlüysüyle büyüdüm. Bağışıklığımın olmaması beni şok etti :(