Dilara1503
Canım yanlış yönlendirmek istemem ama ben 10 günlükken gece uyandırmayı bıraktım - yani kendisi 3.5 saatte bir uyanıyordu, bazen 5 saat uyuyordu. Ben yine de ilk başlarda 4 saate sonra 5 saate bir saat kuruyordum nolur nolmaz diye ama sonra onu da bıraktım. Doktor da uyandırma demişti zaten🤷🏼♀️ Kilo alımı gayet iyiydi, sarılık da olmadı, 4 kilo doğmuştu halbuki 😌 Sütümde de bir azalma olmamıştı - sonradan başka sebeplerle azaldı tabi emziremedim malesef ama ilk 1 ay çok sütüm vardı. Eğer sarılık gibi bir durum varsa ama uyandırmanız gerekiyorsa, altını açıp ıslak mendille silmenizi öneririm, uyanmaları kolay oluyor.