Tugcebkr53 Yeni dogum yaptı hamileligimin son iki hafsaı gobek bolgem asırı kasınıyordu ilk once catlak dusundum ama kabarmalar oldu karacıger enzimlerim temiz cıktı dogumdan sonra gecer dedim ama daha yayılmaya basladı yasayan varmı yardımcı olcak😭😭
Simge16 Cildiyeye gidin isterseniz daha doğru tespit ve ilaç tedavisine başlar ılık duş ve beyaz sabun bende işe yarıyor biraz hafifletiyor
Tugcebkr53 Simge16 sizde de mi aynı sıkntı var gunduz bisey yok aksam oldumu baslıyorum yolmaya kendimi oyle yapcam zaten gecmesse cildiye pazartesi gunu
Simge16 Tugcebkr53 benimde gecelerim çok fazla kaşıntım olmaya başladı gündüzlerede sıçradı dün sağlık ocağında tahlil yaptırdım cumartesi doktoruma sonuçları göstericem bakalım ast ve alt değerlerim normal gözüküyor ama bakalım ne kaynaklı bilemedim