Kızlar biraz keyfim bozuk 34+1 haftalık gebeyim bir salı günü gece adet sancısı gibi bi sancım vardı ama sporcu oldugum için bi kaç sakatlığım var kalça agrım bazen kasık ve bele vurabiliyor o yüzden ayırt edemedim çarşamba kontrolüm vardı 32. Haftadan bu yanada rahğm agzı kısalığı vardı bu hafta kısalmadı sevinmiştik geçen haftaki ile aynı nst girelim dedi doktor girdim sancı çıktı benim hissettim iki sertleşme toplanma şeklinde ama daha çok varmış iğne vuruldum bir saat sonra bi nst daha öncekinden daha fazla hemen yatış verdi yatmaktan insanın kafasını ayrıı bozuyo tabi şükür herley kontrol altında dua edin lütfen