suramilaninannnesi doktorunuz kesik atmadımı..
Benim doktorum dedimsen kendin yaparsan kendini parçaların oyuzden kesik gerektiğinde biz kendimiz uygun yerden kesik atıyoruz kendi kesiğimizi daha kolay kesiyoruz .geneld ilk dogumda Olur keseriz dedi.. .bebek doğarken parçalamadan cıksın diye
Sizin kendiliğinden mi oldu yani doktor atmadımı kesiği ?