Bendisss Arkadaşlarım merhaba benim adetime 8gün var salı günü kaşık ağırdı şikayetinle ve şüplenerek beta hcg verdim 6,66 çıktı yeni bir gebelikmi tekrar beta hcg vereceğim yarın testlerimde silik çıkıyordu
Birtane2307 Bendisss evet daha cok yeni dollenme gerceklesmis hayirli ugurlu olsn tekrar kan ver ins artar🙏🏼
birprensesvebirprensannesi Bendisss Evet canım bende adetime 4 gün kala 6.26 yla öğrenmiştim gebeligimi hayırlı olsun inşallah 🤲
Zezeeeyyldrm Bendisss iki gunde bir kan ver degerlerin 3000 ustu oldugunda doktora gidebilirsin simdi gidersen bile kesen gozukmez
Hulyaaaa Bendisss hayırlı olsun cnm 😊 daha çok yeni bende adetime dört gün varken öğrendim 31 çıkmıştı dgerim. Şuan adetim dört gün geçti programa göre 4+6 gösteriyor tam altı hafta bitsin öyle gidicem doktora
Birtane2307 Bendisss artis guzel tam iki kati olmus ben ogrendigimde cok yuksekti o yuzden gittigimde kese gorunmustu sen bir hafta sabredebileceksen bir hafta snra git en azndan karindan ultrasonla gorunmese de alttan gorunur ama senin yerinde olsam karnimdan ultrason ile kese gorunmese bir hafta sonrasi tekrar giderim 🙏🏼 hayirli ugurlu olsn insallah canim❤❤
Birtane2307 Zezeeeyyldrm bence suan icin yeterli kan vermesi cunku 2 kere yapms ve iki katina artmis bu pandemi de sık sık hastaneye gitmesin bence bi kereden bi hafta on gune kadin dogumcuya gitsin belki alttan muayenede gorunur kesesi