Mavininannesiseyda Merhabalar anneler benim göğüslerim normalde de büyüktü maalesef geçen lcw de denedim emzirme sütyeni çok çirkin durdu Benim penye giymemem lazım önerebileceğiniz var mı acaba nasıl takmam lazım kötü durmaması İçin
Ygmr76 Mavininannesiseyda e bebekten aldm 26 mıydı 28 mıydı fıyatı gayetde rahat bıtane daha alıcam 🤞
NilGrl Mavininannesiseyda normal sütyen gibi arıyorsanız pier cardn aldım ben. Bir tane de imerden aldım. İmerden alınan daha salaş. Benim göğüslerim büyük küçük gösteremez li 😂 sizinki küçüktür küçük gösterir. Bedeniniz neyse o 🤷🏼♀️
1incir Mavininannesiseyda malesefff 40ı çıkana kadar penye tarzı takcaksınız. Göğüsler okadar şiş oluyorki hatta hiç takmamak isticeksiniz. Nedense 40tan sonra bi rahatlıyor göğüs ozaman normal sütyen takabilirsiniz emzirme sütyeni olmasına gerek yok. Birde küçük göstersin derseniz toparlayıcı sütyen takmanız lazım oda Allah korusun mastit yapar falan gerek yok
Mavininannesiseyda 1incir öyle mi bilmiyorum zAten normalde de büyük olduğu İçin iyice büyüyecek gelen gider olur illaki napçam bilmiyorum kış olsa saklanır yine
Derin2828 Ben balenli bulmak için bayağu araştırdım, benimkiler 100 beden oldu neredeyse diamond diye bir marka hepsi buradadan aldım gerçekten cok güzel hem kaliteli hem toplayıcı bir göz atın derim