Devrimegem Merhaba kızlar 38+4 günlük hamileyim bugün kontrole gittim özele dr su azalmış hemen suni sancıyla doğum başlatılsın dedi sonra devlete gittim hayır korkulacak bişey yok sık kontrol edelim dedi nst dem iyi bebepin beslenmesi iyi açılmam yok bi sorum yok suni sancıyla ilk dopumumu yaptım çook kötüydü hiçbişey yokken onu yapmaktamsa sezeryan mı olsam diyorum çook korkuyorum ailemde yanımda değil😔😔😔ne yapacağımı kime inanacağımı şaşırdım artık😔😔😔😔
Ruyaa Devrimegem normalde gıttıgın yer ozel hastanedekı doktorsa eger ona guven ve bence doguma gır. Su azalması onemsenmesı gereken bır durum zaten gununu doldurmus artık canım
NaimeYilmaz Devrimegem ailen yoksa yanında sezeryan tercıh etmeyın zaten 3. Bir gözün görmesinde fayda var bence bir doktora daha gıdın 🙏
Nihanozturk Devrimegem 39+5 günlügüm bende fakat belirtim fln yok muhtemelen banada suni sancı teklif edilcek ama bu suni sancı okadar korkulcak bişey mi ya merak ediyorum epidural alamıyomusunuz suni sancıdan sonra acaba 😳
Ecrinimleyla Devrimegem ailen uok burda sezeryan olma bence normal ol biliyorsun zaten ilki nasıl geçti bu da geçer 😁
Devrimegem Ruyaa canım bu gebelikte çook sorum yaşadım ve sürekli dr değiştiği için belirli bi dr yok malesef 😔😔
CerenSelvi Suni sancı ile ilgili söylenen her şey saçmalık bence 😇 normal sancıdan bir farkı yoktur. Önemli olan bizim dayanıklılığımız