Kızlar moralim çok bozuk adetim 4 gün gecikince kan testi verdim beta 50 çıktı doktor çok yeni bir hafta sonra gel ikinci beta 157 çıktı zaten keseyi de göremedi yarın tekrar betaya bakılacak ama büyük bir ihtimal dış gebelik dedi doktor benim gibi olup daha sonra normal gebelik yaşayan varmı :(