hilaleee kuzum bende geçmişte böyle bir test yaptım . 1 saat sonra bakmıssın ya . Bende 5 dk bekledim tek çizgiydi . Sonra bıraktım orda . Yarım saat sonra geldiğimde 2. Silik çizgi vardı . Ama o zaten bir süre sonra çıkıyormus hertürlü yani hamile değildim . Sende 1 saat sonra bakmıssın ondan emin olamadım kuzum . İnsallah hamilesidir. Allah nasip etsin insallahhh 🙏🏻