Miyase46 15.haftamda hissettim. 20+4teyiz maşallah acayip harekeli. Hiç uyumuyor gibi kıpır kıpır. Doktorum, bu haftalarda günde 1 kez hissetmen yeterli dedi ama sürekli hareket halinde, anlamadımki 😲 Bazen şiddetle dönüyor sanırım kalakalıyorum şaşkınlıktan. Ama dünyanın en güzel hissi💕