Meryem4343 Merhaba kızlar medipol sefaköyde önerebileceğiniz memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı ? Ve eşleri içeri alıyorlar mı bi bilginiz var mı ? Teşekkürler 🙏🏻
Destinaa Meryem4343 ayriyetten hamileliğimin ilk öğrendiğimde gittiğimde pelin denilen doktor beta hcg takibi yaptığım için küçümsedi dalga geçti çok saygısızdı
busraslan1 Meryem4343 ben elifle naileye muayene oldum. İkisi de ilgisiz. Paranla rezil oluyorsun. Sürekli mutsuzlar gülmüyorlar bile. Kalp atışını dinleyeceğimi bile bilmiyordum Bi anda açtı kapattı ne olduğunu şaşırdım. Pişman olursun söyliyim..
Aysu_92 Meryem4343 bende Elif hanıma gidiyorum şimdiye kadar tesr bir tavrını görmedim kibar bir bayan eşleri hiç almıyorlar evet.
Destinaa Eşleri içeri almıyorlar ben orada iki doktora göründüm Pelin ve Nail’e ikisi de ilgisiz kötü doktorlardı
Mucizemibeklerkenn Ordaki çoğu doktora gittim canım gerçekten çok değişik insanlar pelin elif kesinlikle gitme derim irem yengel var bak o içlerinde belki en iyisi şerifeyede gittim o da idare eder ama biraz tersler hali var gideceksen irem hocayı gideblrsn