Kizlar ikiz gebeym 30 +3 teyim ama hala karar veremedik ilk ögrendigimde göktuğ ve aybars düşünmüştüm ama eşim pek taraftar değil gibi birbirine uyumlu olmalı mi sizce bende oyle sevmiyorm efe ege ayaz aras gibi klasik geliyor bana artik sizler ne isim düşünüyorsunuz?😍