Minikmucizem1
4 hafta= 1 ayliga girmis
8 hafta= 2 aylıga girmis
12hafta=3 ayliga girmis
16hafta=4 ayliga girmis
20 hafta= 5 ayliga girmis
24 hafta= 6 ayliga girmis
28 hafta= 7 ayliga girmis
32 hafta=8 ayliga girmis
36 hafta = 9 ayliga girmis oluyorsun canim. Yani ben boyle hesapliyorum. Doktorumda ay hesabi yapicaksan boyle yap dedi ve bana bu sekilde anlatti.
Ki 36dan sonra dogan bebekler erken dogum olarak sayilmaz. 37 38 39 40da gelen bebekler gununde dogmus gibi kabul edilir.
9 ay 10 gundur gebelik. Mesela suan ben 30 haftalik hamileyim ve soranlara 7.5 aylik hamileyim diyorum cunku bebegim 7 hafta sonrada gelse 8,9,10 hafta sonrada gelse zamaninda dogmus olarak kabul olucak ☺ Sana hangisi daha mantikli gelirse onu kullan derim 🤗