GizemekiKaarolu Merhaba ben 31 haftalık hamileyim ve evimizde bir golden köpeğimiz var sorum şu bebek eve geldiğinde ilk tanışmayı nasıl yapmalıyız başından geçenler paylaşabilir mi lütfen saçma yorumlar yapmayın köpeğimiz de çocuğumuz gibi vermeyi düşünmüyoruz.
CcansuTozbey GizemekiKaarolu Benim de 2 tane pincherım var bende sabırsızlanıyorum kardeşini görünce nasıl tepki vericekler 😍😍
Merveozcelikcckl GizemekiKaarolu köpeğim YÖK ama bildiğim kadarıyla köpekler bebeklerin farkında olup onları korumaya bile alabiliyormuş
Cypriot Benimde golden cinsi 5 yaşında bir köpeğim var. Henüz çok detaylı araştırmadım bende takip edeyim konuyu ama bebeğin hastanede giydiği yani kokusunun sindiği bir kıyafet battaniye vs bebek gelmeden birinin eve gidip köpeğe koklatılmasını öneriyorlar, bebek gelince ise koklayarak onu tanımasına müsade etmek gerekiyormuş. Birde onuda bir çocuk gibi düşünüp belki zor ama ilgiyi asla eksiltmemek gerekiyormuş yoksa ciddi kıskançlık olabilirmiş. Benim duyduklarım bunlar..
GizemekiKaarolu İlk tanışma çok önemli veterinerimize göre bakalım nasıl olacak çok merak ediyorum büyüdükçe çok iyi arkadaş olacaklarından eminim 😀
GizemekiKaarolu Ondan ilgimizi çekmek zaten istemiyoruz ama ilk hafta belki biraz daha zor geçer düzenli dışarı çıkması ve enerji atması gerek bebek de durmazsa o biraz zorlar bakalım Allah yardımcımız olsun ama hayattaki en güzel şey onların saf sevgisi herkes ay evde köpek mi olur köpek olan eve melek girmez bebeğini düşünmüyor Musun nasıl annesin diyorlar ama yaşamayan o sevgiyi bilemez hiç büyümeyen çocuk hayvanlarımızda bizim için
Ruyaa Bır ınglısh buldog annesıyım ❤️ Kısmetse ptesı dogumum var 4 gun evde olmıcak Kopegım sonrası ıcın uzak tutmayı dusunmuyorum. Sadece oyuncak donemı geldıgınde ne yapıcam bılmıyorum oten seyler cok ılgısını cekıyor 🤣🤣
GizemekiKaarolu Tanıştırdıktan sonra bizimle paylaşır mısın nasıl neler yaptığınızı bu arada Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Ruyaa GizemekiKaarolu tabıkı paylasırım ☺️ Sıze soyleyebılecegım bır tavsıye etrafımdakı arklarımdan edındıgım eger erkekse kopegınız dogumunuzdan once kısırlastırın.
Cekuli Öncelikle hunharca tebrik ediyorum sizi👏🏻👏🏻👏🏻 Köpeklerde ilgi eksilmesi olursa çok büyük kıskançlık olabiliyor bebiş eve ilk geldiğinde onun yanında ilgi göstermeyin bebek birinizdeyken muhakkak birinizde köpüşle ilgilenin bebişi koklamasına ve tanımasına izin verin çok güzel arkadaş olucaklar 🐶👼🏻😍
GizemekiKaarolu Kısırlaştırma taraftarı çok değiliz canı yansın istemiyoruz bir de köpekler kısırlastırıldıktan sonra hareketleri davranışları değişiyor diye duymuştum ısırmayan köpek ısırmaya başlayabiliyor demişti birisi, evet çok güzel birlikte büyüyeceklerinden eminim çok korumacı bir oğlumuz var zaten tek korkum bana biraz daha düşkün bebek olunca ben de bebekle biraz daha fazla mecburen ilgilenmek zorunda kalıcam kıskanıp psikoloji si bozulsun da istemiyorum onun da bir canı var sonuçta bakalım yaşayıp göreceğiz 🙏