Ecemmira hic stres yapma bence 27. Haftasına gorede gayet uyumlu kilosu zaten en çok 30 dan sonra alıyorlar kilo . Ilk oğlumu 3 bucuk doğurmuştum bunlar ikiz olunca doktorm 2 kilo olsalar cok cok iyi diyordu başlarda daha şimdiden 2 olmak üzere cok şükürler Kuvezde kalmasinlar yeterli bence doğduktan sonra hemencik buyuyorlar ilk oglum 21 aylk olacak hangi ara büyüdü hangi ara bu kadar zaman geçti hic anlamadım bile🌸