Elisainci ben bu doğumdan sonra yardım diye gelip sadece bebeğe bakma anneyi düşünmeme olayına çok kızıyorum cidden . Yani herkes ilk anneliğinde tecrübesiz tamam ama bu şekilde olmaz ki . Siz bebekle ilgilenirken yardıma gelen ev işi , yemek gibi olayları daha çok organize etmeli bence çünkü anne olan sizsiniz ve bebeğinizin size ihtiyacı var başkasına değil. Eşlerinde bu konularda destek çıkmayışı beni tav ediyor bu durumun yanlışı anlaması olmaz ki . Bebeğin annesine ne kadar ihtiyacı olduğuyla ilgili videolar var YouTube falan bari babaya gönderin de bilinçlensin . 🙏🙏 bazı anneler hiç anlamak istemiyor cidden. Kendi annem bile bazen beni şaşırtıyor bizim evimizde tv izlenmiyor ekran sadece internete bağlı ara sıra film izlenir o kadar annem asla anlamıyor bebeğe bakmaya gelicem tvyi bağlayın diyip duruyor derdi bu yani . Çok zor cidden. Allah sabır versin hepimize 🙏