Merhaba anne ve anne adayları iki haftaya doğumum var doktor haftaya gel doğum için konuşuruz dedi eğer bir engel olmaz da herşey yolun da giderse prenses doğum istiyorum sizlerden prenses doğum yapan anneler varsa tecrübelerini öğrenmek istiyorum artı ve eksi yönlerini eğer daha önce epidural normal doğum ya da sezeryan yapmışsa karşılaştırılmalarını bilgisi olanlar buradan paylaşa bilir mi 😊