Eaf Kizlar ikinci dogum ilkine gore daha mi kolay oluyor bilgilendirir misiniz ikinci kez normal yapanlarr
FasulyeveAnnesi3 Eaf canım ben 3.ye hamileyim 2. De aynı oluyor şuan 3.de aynı mı olucak bilmiyorum deneyip görücez 😊
Fatmasuer Eaf bende 2. Bakalım nasıl olucak nişanım geldi bekliyorum nasıl olacak inşallah kolay olur 😊
LinaNaz 12 saat suni sancıyla oldu hiç acılmam vs yokken ve epıdrl yaptırdım 2. 9 saate oldu yine aynı sekilde suni sancıyla ve 0 acılmayla 3. Hamileyim inşllah kendi sancım gelir be hemen dogururum 🥰🤲🤲🤲🤲