Mutluyum anlatılmaz yaşanır bi duygu en son kontrolüme 35 haftada gitmiştim 39 haftaya girdim ve hafif agrılarım başladı acile gittim acilde bebeğimin gelişiminin 35 haftada kaldığını ögrendim Pazar akşamıydı pazartesi yatışım yapıldı saat 13.30 da gittigimde açılmam 3 cm di Doğumhanede suyumu patlattılar hemen sonra suni sancı takıldı evet biraz zor bir süreçti ama anne olmak kolay değil tabiki saat 14.40 ta meleğimi kucağıma verdiler inşallah hepimizin Doğumu kolay geçer 😍😍🥰🥰