Piyorida Bana da 26. Haftada başladı doktorum kullanıyorum. Kasılmaları ve krampları engellesin diye. Ona rağmen din gece öyle bir krampla uyandım ki sormayin 🤦🏻♀️ Sonuna kadar kullanırım ben valla o olmasa halim ne olur, zaten sezaryen kısmetse benim için sorun olmaz. Ama normal doğumda belli bir zaman sonra doktorunuz bıraktıracak zaten 👍🏻