Fatmakba 28.haftadayiz bebeğim kaç gündür assagi vuruyor idrarımi tutamıyorum bile ole olan varmı yoksa tek benmi oyleyim
ozlemak42 Fatmakba 😄 ben bide donmeyen bebekle doğum anina kadar oyleydim nasıl bir baskı yapardi tuvalette yaticaktim artık o derece baskiliyordu
Kaderimm Fatmakba hele ben 24cu haftadayiz sanarsin çıkacak bide böbrekten dolayı çok su içiyorum ikisi birden baskı yaoinca tuvaletten çıkmadan tuvalete gidiyorum 🙈🥰
Merinosunannesii Fatmakba yok kızzz normal bu kızanlar dalga geçiyor bizimle benimkide vuruyor 33 olduk hala arada vurur onun yüzünden çişli oldum cıktım 😂😂
Merinosunannesii Fatmakba ya eşim artık şakayla karışık dalga geçmeye basladı 😂kronik alerjim oldugu için devamlı hapşururum günde 3 5 8 10 hiç belli olmaz ard arda 5 6 defa illa Bi hapşurmada da altıma kaçırıyorum 😂😂😂
Miumiu Fatmakba 23 haftalığım benim oğluş da aynı şekilde yaa 🤷🏼♀️😂 Geçen hafta kontrolüm vardı doktorum kendisi direkt söyledi zaten bebeğin ters duruyor aşağıda hissedersin diye😂
Fatmakba @Merinosunannesii ya o bendede oluyor sürekli altıma kaçıriyorum 😃artık kendimden utanır oldum 😃
Merinosunannesii Fatmakba ilk zamanlar bende utanıyordum ama alıştım artık hapşurunca eşim bana bakıyor ben ona Bi sessizlik diyor yine mi kaçırdın heee diyorum alıştık artık gülüyoruz 😂😂😂
emelsygnc Fatmakba benimde öyle canım bu hamileliğin bir yanı sidik sorunu sanırım 😂 WC ile hiçbir zaman bu kadar içli dışlı olmuyor insan 😂 işiyorsun ellerini yıkayıp çıkıyorsun odaya geçene kadar yine çişin geliyor 😂😂 bende durum bu 😂😂
Merinosunannesii emelsygnc ya senin yine odaya geçene kadar ben bazen oturuyorum tuvalette afedersin işim bitiyor elimde telefon Bi 5 dk oturuyorum video filan sonra tuvaletin kapısından cıkıp tekrar tuvalete gidiyorum 😂😂