Mukaddes05 bizimde 20. Haftada söyledi doktor dikkat etmeniz gerekiyor çömelerek iş yapmayın ağır kaldırmayın çok merdiven inip çıkmayın ayaklarınızın altına yastık koyup uzanın sık sık. Doktor 30. Haftaya kadar teşhis koyamayız plesanta 30. Haftada yerini belli eder dedi bizde 27 haftaya girdik 30 da alttan muayeneyle uzaklığı kesin ölçülecek. Bizim rahim ağzını kapatmadığı için alttan baakabiliyor doktor kapatma durumunda kesinlikle bakılmaması gerekiyor. Karından yapılan ölçümler her zaman doğru değer vermezmiş bakalım ay sonunda doğum şekli netleşicek inşallah. Kendinizi çok yormayın en kötü ihtimal sezeryan oluyorsunuz kötü hikayelere kulak asmayın iyi bir doktor ve hastane araştırın moral mativasyonunuzu yüksek tutun Allaha bol dua ve tevekkül 🤲🏻