27 haftalık hamileyim üç haftadır sag gögüs altım uyuşup agrıma durumundaydı bugün kontrole gittiğimde sag böbregimde büyüme tespit edildi 2 hafta sonra tekrar gidicem eger hala aynıysa üroloji bölümü ile görüşüp katater takılacakmış bu durumu yaşayan oldu mu aranızda